Thursday, June 7, 2012

Initial

Assalamualaikum...kalau xjawab dosa, kalau jawab saa..yang!..[tread mark Maria Elena..seyez cute..(^_^)...]
Maaf, aku xberniat utk meniru treadmark org...hanya sekadar mukaddimah yg baik utk d'kongsi b'sama...

Ape aku nk cakap td eh..aduhhh!..cepat tol lupenye..hemmm......

Since dh 3taun blog aku ni t'locked sendiri d'sbbkan kurungnya kepandaian aku mengendalikan blog ini, akhirnya sgt byk la isu2 yg aku pendam sendiri dlm hati...Hah?! ape motif ko rai gune ayt poyo cmni..[dushh! tumbuk muke sendiri jap..]
Dkt 1taun lbh aku menamatkan p'gajianku...semua kwn2 pn dh b'sepah2 buat haluan msing2...dh ad kerjaya, dh kawin, dh ad anak, ad gk yg further study...AKU???...masih penuh dgn tanda tanye...bkn aku xsudi nk share kt cni, tp aku sndiri pn xtahu hala tuju aku...ape cer Rai Oiiii![jerit kuat2 utk diri sendiri...sendiri dgr...sendiri sentap]
Hanya doa kupanjatkan kepada-Nya semoga perjalanan hidupku berada dilandasan yg betul sebelum bertemu dengan-Nya...Amin...



Wassalam...

No comments:

Post a Comment