Thursday, June 18, 2009

3 things m0st imp0rtant(VViP) dlm hidupku....;-P


1. Cermin mata ---> aku ni minah rabun...tanpa 'spek' di mata ku,dunia ini kelihatan dipanuhi kabus yg tebal....hehee....pnah satu hr aku t'pakse kuar jln2 tanpe pkai
spek...aduu yaii..gler tensi0n...dh satu hal xbpe nampak, p'dengaran pn xjelas sehh...huhuhu...emm...kgkdg mkn tanpe spek pn slere aku leh terencat taw...hahahah...



2. Jam tangan ---> bg aku jam penting sgt...nak dibandingkan penggunaan hand phone atau jam,aku lg refer kt jam..."sori my phone,don't w0rry i still luv u..but u is not in my t0p 3 VViP...hahaha"...xtau la nape ia nye sgt penting dlm hidupku...walaupun aku tahu jam tgn aku xla mahal mane..nk dibandingkan jam aku ngn jam jename 'Tag Huer' (yg menjadi kegilaan 'Sayang' aku 2) ape la sgt nilai nye...hahaha...


3. Beg ---> aduhh...aku klu kuar xpkai beg mmg rase semcm gler...terutame ble hang out ngn
kgkawn...kgkadang 2 kuar bukan ad duit sgt..tambh2 klu kuar berlenggang je..mmg
rase kosong n cm xberduit gler...rase mmg cm xsy0k lngsung bile kuar 2...actlly, bile
ad beg disisi,terase lbh c0mplete diri ini...hakhak....;-P












No comments:

Post a Comment