Saturday, June 27, 2009

Kesedihan utk meninggalkan hari2 cuTiku....:'(

Waduuhh....bikin stress gue bbrape hr nie...emm,tinggal seminggu je ag untuk aku melakukan pelbagai aktiviti x berfaedah di rumahku ini...waaaaa....xdpt ag nk tido2 lewat n bagun lambat cm slalu pas nie..hahahha...

Ape2 pn aku perlu kuatkan semangat utk troskn usaha aku menghabiskan pengajian aku dgn cemerlangnye...(skemanye ayt,hehe..)....aku kne ade azam bru...sem lps sudah cukup byk kesilapan yg aku lakukan...byk buang mase,byk main...buktinye result aku sungguh2 menghampehkan...aduhhh...tension yg amat2...emm,tp aku ttp bersyukur dgn result yg aku dpt 2...yg pling aku x sangke,aku lps gak ppr En.Khalil...huhu...thanks En!!...nk ikutkan sepatutnye ppr 2 ppr yg senang wahai warge2 Statistik...huhu...mane x nye senang..bende dh penah blajo time diploma...aku je yg bodoh n lembap...igtkan,mkin byk aku blajo mkin byk aku phm....lg blur dalam cls ade laa...slah sape???...SALAH DIRI SENDIRI OK!!!...aku xtaw nape susah sgt aku nk fokus kt cls...nk ckp xbest environment kt s.Alam nie...emm..mmg xbest pn environment nye dibanding kn kt Mace dlu...huhu...


K'kadang aku sendiri xpaham ngn jiwe aku ni...cepat tol sensitifnye...pantang ade prob sikit..sume bende tros xleh buat...yg hanye aku mampu buat adalah membisukan diri dan wat xtaw ngn sume org...2 pasal org ckp aku ni kekadang sombong...k'kadang 2 sampai ade yg terase dgn sikap aku ni...sume 2 adalah tindakan yg tanpe aku sedari...MAAF KPD SESIAPE YG PERNAH TERASE DGN SIKAP KU YG TAK MENENTU INI....


Ini lah problem2 yg aku hadapi sepanjang aku berjauhan dgn family...2 pasal cmne boring pn dok rumah,rumah adalah tempat yg paling membahagiakan aku...2 pasal gak la aku sedih nk meninggalkan hari2 cuTiku...huhu...selagi aku dkt n x berjauhan dgn IBU ku...segalanye menjadi tenang dan bahagia...emm..bile dah start sem baru n dok jauh dari IBU nnti,aku akan mule sedih sebab xdapat nak luahkan mcm2 kat IBU..aku xnak iBU taw aku ade byk prob kt U...sbb aku taw,iBU akn jadi ganda2 risau lbh dr aku....lg2 dgn keje iBu yg byk kt office 2,akan b'tambah la prob iBu if dgr prob aku lak...ape la aku ni kan...dah beso pjg pn xreti2 nk setelkan sendiri problem...


Klu boleh aku nk tunjukkan kt sume org aku blh ceria n selalu tersenyum...sikap yg ceria ni kan antara terapi yg mudah memberi kebahagia kpd diri sendiri dan org lain...mane x nye...dgn senyum saja kite dah boleh dapat pahale...org tgk kte pn sejuk je hati...senyum juge merupakan satu sedekah kan...so,marilah kite same2 senyum2 kan diri utk kebahagiaan bersame...hehehe...:-)

Emm...byknye aku bebel hari ni...sori ye kpd sesiape yg terbace blog yg membosankan ini...huhu....

No comments:

Post a Comment