Sunday, June 28, 2009

Hari gembira ku bertukar kpd hari yg tensi0n !!!!!!!!!

Hari nie aku jd bdk baik skit taw..pg2 pas subuh trus aku
menggagahkan diri ku yg pemls ini turun kedapur
menolong ibuku buat Egg Tart..huhu..excited 2..
mane x nye..1ft time kami nk try wat Egg Tart ni..
slalu bli kat kedai je,hehe..ibu la..beriye n00 dpt
kan resepi dr kawan die..hehe..die taw ank2 die suke makan kn...
tp hasilnye menghampekan skit...sedikit hangus,hakhak..
ape2 pn..THANKS IBU!!..muahx..muahxx..
tgk la hasilnye di bawah...taa daa........
nmpak x hangusnye???...huhu...

Then, pas breakfast dlm kul 11 a.m kami kuar rumah
menuju ke s.Alam...excited 2 nk p kemas n trok brg2
kt umah sewa........emm............tp.........
sungguh menghampa kan ble sampai di bilikku
buat pertama kali nye....dah satu hal la bersepah
n berabuk kn..aku leh time ag...tp yg tambah
aku hangin 2 siap bersemut ag...panas ati tol...
bkn xde org dok dlm bilik aku 2 selame cuT 2 bulan ni
2 yg tambah2 hangin nye..klu xde penghuni
2 lain cite la kan...rase nk kemas perabis je time 2 gak
..tp xdan..sbb nk kne anta cousin blik umh die....
terpakse ar aku batal kn niat aku 2...xpe2!!
..SABO rai!!..next week siap la ko wahai BILIK
...aku bersame2 kwn2ku akn b'gotong royong membunuh
kuman2 yg wujud di bilik itu!!!...hahahha
.....kita bg bersih punye kwn2!!!.....

No comments:

Post a Comment