Monday, June 15, 2009

Buku2 yg telah menambat hatiku..




Aku ni seorang yg paling pemalas membace...2 pasal aku amik Statistik...diploma amik stat begitu juga lah skng dgree kt S.Alam pn aku continue stat sbb kurg subject membace....ape yg aku bebel byk2 ni...aku kn nk cite pasal kehebatan buku2 kat atas ni..apa daa!!!...
Tau x nape aku ckp hebat..yela,mane x nye aku ckp hebat..selame ni komik jepun je menambat hati aku utk membace..novel2 cinta yg menjadi kegemaran ramai wanita xpenah menambat hati aku langsung...huhu..buku2 ilmiah lg la liat aku bace..tggu exam bru la terkial2 nk bace..betape teruknye aku kn...ish..ish..jgn jd cm aku naa!!!
Ok2..let me introduce about all book above....buku2 kt atas ni sume buku motivasi yg memberikan kite semangat dalam meneruskan kehidupan yg pen0h dugaan ini...dr isu stady,jati diri,cinta,keyakinan diri,care mengatasi strees,cmne nk happy kn diri dan byk lg ar...penulis buku2 ni gune ayt2 semp0i dlm penulisan mereka...pendek kate senang nk phm dan jiwai la...lg2 golongn org cm aku yg lembab nk phm kn...hahaha..
Dlm buku2 ni gk ad gmbr2 animasi yg diselitkan bersame2 kate2 semangat dan melucukan...so,ape lg..try la bace ye...'Jadikan Membaca Budaya Kita'...huhu..

No comments:

Post a Comment